A DELUX mobilgarázs alapértelmezett (képeken látható) paraméterei és méretei:
A DELUX mobilgarázs (lemezgarázs) a legmagasabb minőséget képviseli kínálatunkban, minden részletében a tartósságot, kényelmet és esztétikát szolgálva.
DMG13 mobilgarázs (lemezgarázs):
- Szélesség és hosszúság: 6x6m (4x6m garázs, mely a jobb oldalán a hátsó fal vonalában 2x3m-es tárolóval van kibővítve, válaszfal nélküli közös térben)
- Tető típusa: nyeregtetős 4x6m + jobb oldalra lejtő 2x3m szerkezetek összeépítése, antikondenzációs filcbevonattal ellátott trapézlemez borítással
- Magasság: 2,28m (bal), 2,88m (nyereg)
- Kapu típusa: 1db billenőkapu széles vízszintes lemezeléssel (betétes zárral, kilinccsel) a garázs elülső falának közepén
- Kapu hasznos bejárati szélessége és magassága: 2,75×1,9m
- Ajtó: 1db trapézlemez ajtó széles vízszintes lemezeléssel (balos betétes zárral, kilinccsel, kifelé nyíló, mérete 0,9×1,95 m) a tároló rész elülső falának közepén
- Ablak: 1db műanyag bukóablak, 2-es üveggel (buktatható, illetve teljesen kivehető, barna színű kerettel, 100 cm széles x 70 cm magas) a tároló jobb oldali falán középen – az ablak ára tartalmazza az ablak külső szegélyezését
- Vázszerkezet: teljes egészében zártszelvényes, horganyzott acélváz
- Szegélyezés: az épület sarkain és a tetőn
- Szegecselés: az oldalfalakon a lemezborítással harmonizáló színes szegecsek
- Lemezborítás: I. osztályú színes trapézlemez – a teljes épület vízszintes lemezborítással, a kapu és az ajtó pedig széles panellel
- Színek: fényes fehér RAL9010 (falak), matt antracitszürke BTX7016 (kapu, ajtó és tető)
- Ereszcsatorna: szürke színű, az épület jobb oldalán 1db lefolyóval hátul
- Rögzítés: betonalaphoz rögzítés betondűbelekkel (14 ponton)
További választható kiegészítők:
- dupla festékréteggel kezelt (barna/fekete) acélváz
- billenőkapu motorizálása
- kétszárnyú kapu
- szekcionált kapu
- szellőzőrács
- cserepeslemez borítás a tetőn
- vízelvezető alsó szegélyezés
Emellett természetesen olyan módosításokat is eszközölhetsz, mint pl. az épület alapméretének megváltoztatása, nyílászárók elhelyezkedése, lemezborítás színe, tető lejtésének iránya, stb. A rendelés véglegesítése folyamán tüntesd fel a kért módosításokat, kiegészítőket és e-mailben fogjuk elküldeni az ajánlatot a kért változtatásokkal. A rendelés ebben az esetben nem azonnal, hanem csak a kért pontosítások elfogadása után kerül majd véglegesítésre.
Miben különbözik a DELUX mobilgarázs, és mit érdemes róla tudni?
A DELUX mobil garázs ára tartalmazza:
-
a gyártást,
-
a szállítást,
-
az összeszerelést,
valamint a többi kivitellel ellentétben az alapár már magába foglalja:
-
a teljes rögzítést az előkészített beton alaphoz,
-
valamint a védőfólia eltávolítását is a telepítés után,
Továbbá olyan, a piacon ritka és kevés cég által kínált és használt magas minőségű részletmegoldásokat kínál, mint a teljesség igénye nélkül:
Ajtó:
- zártszelvénybe süllyesztett zár (nagyon esztétikus és kényelmes használatot eredményez a hagyomános, olcsóbb riglis zárakhoz képest)
- gumitömítés (finomabban záródik tőle az ajtó, csökkenti a zárásnál a “csapódó” hangot)
- kicsapódásgátló lánc kerül az ajtóra (nagyon szeles időben való nyitás esetén megvéd a kicsapódástól, illetve ha esetleg kapu is van az adott falon, akkor ezzel el lehet kerülni a kapu és az ajtó ütközéséből adódó esetleges anyagsérülést)
- minden ajtót ajtókitámasztóval szerelünk fel
Kétszárnyú kapu:
- kicsapódásgátló lánc kerül az ajtóra (nagyon szeles időben való nyitás esetén megvéd a kicsapódástól, illetve ha esetleg kapu is van az adott falon, akkor ezzel el lehet kerülni a kapu és az ajtó ütközéséből adódó esetleges anyagsérülést)
- minden ajtót ajtókitámasztóval szerelünk fel
Billenőkapu:
- 0,5cm magasságú laposelemből (“laposvas küszöb“) is készülhet a küszöb a billenőkapuk esetében (ez könnyebb áthajtást eredményez a hagyományos 30x30cm-es zártszelvényből készült küszöbökhöz képest)
- billenőkapu szerelt ajtó esetében az ajtó szintén megkapja az összes ajtónál említett extrát
Oldaltető:
- az oldaltetők oszlopai vastagabb és nagyobb méretű zártszelvényekből készülnek
- az oszlopoknál az oszlopok lábaiban esztétikus, “rejtett” rögzítést használunk és alsó összekötő küszöb nélkül készülnek (ez megkönnyíti az oldaltető alatti mozgást, mivel nem botlunk el a küszöbben, nem kell figyelni, átlépni minden esetben a hagyományos, költséghatékonyabb verzióhoz képest, ahol a véknyabbak az oszlopok és alul zártszelvénnyel összekötést kapnak)
- az oldaltető minden oszlopa igényes és teljes szegélyezést kapnak (ami sokkal esztétikusabb megoldás a hagyományos megoldáshoz képest, ahol csak a két sarokoszlop kap egy-egy L-alakú szegélyt, ami nem takarja el teljesen az oszlopokat)
- az oldaltető alulról készülhet trapézlemez tetőalj burkolattal is (ez egy alulról is igényesen “leszegélyezett”, nagyon igényes, esztétikus látványt eredményez a hagyományos megoldáshoz képest, amikor a tetőalj burkolat nélkül készül, csak a trapézlemez hátsó fala “pucéran” látszik alulról a tetőn)
Tetőtúllógás:
- rövidebb tetőtúllógás esetében is (olyan méretnél, amikor még nincs szükség, vagy kimondottan nincs rá igény) a túllógatott tetőlemez készülhet alulról trapézlemez tetőalj burkolattal is (ez egy alulról is igényesen “leszegélyezett”, nagyon igényes, esztétikus látványt eredményez a hagyományos megoldáshoz képest, amikor a tetőalj burkolat nélkül készül, csak a trapézlemez hátsó fala “pucéran” látszik alulról a tetőn)
Amint látható, a DELUX mobilgarázs (lemezgarázs) nemcsak anyagában és szolgáltatásaiban emelkedik ki, hanem részletmegoldásaiban is messze túlszárnyalja a piaci átlagot. Az extrák és a kivitel minősége önmagukban is indokolják, hogy a gyártás és szerelés is nagyobb precizitást és időráfordítást igényel.
A SZTENDERD és a PRÉMIUM elsősorban a kedvezőbb árra törekvő ügyfeleknek kínál megoldást, míg a DELUX kivitelű mobil garázs a legmagasabb minőségi szintet képviseli, vastagabb anyagokkal, erősebb vázszerkezettel és különleges, egyedi extrákkal. Ha szeretnéd megismerni a különböző kivitelek esetében történő anyaghasználatot, olvasd el részletes ismertetőinket:
Trapézlemez információk
Vázszerkezet információk